Menu

Arhiva

Din:

Pana in:

Stiri

Ce aflăm de la Edupedu, care publică știri la zi despre educație...
Luni, 4 noiembrie, elevii și copiii de grădiniță încep al doilea modul de cursuri, care durează șapte săptămâni / Prima plată a burselor se va face pe 20 noiembrie, pentru lunile septembrie și octombrie

Luni, 4 noiembrie, elevii și copiii de grădiniță încep modulul al doilea de cursuri, potrivit calendarului aprobat de Ministerul Educaţiei. Vacanța de toamnă din anul școlar 2024-2025 a avut loc în perioada 25 octombrie (vineri, după terminarea cursurilor) – duminică, 3 noiembrie.
Al doilea modul de cursuri începe luni, 4 noiembrie, și durează până vineri, 20 decembrie, adică ține șapte săptămâni, conform structurii anului școlar aprobată prin ordin de ministru.
Organizarea anului școlar 2024-2025 este pe module/intervale de cursuri, la fel ca anul școlar anterior. Sunt cinci module, despărțite de cinci vacanțe. Cursurile anului școlar 2024-2025 au început luni, 9 septembrie.
Prima plată a burselor din anul școlar 2024-2025 se va face pe 20 noiembrie, pentru lunile septembrie și octombrie, urmând ca bursele să se plătească lunar, de către școli, la data de 20 a fiecărei luni, pentru luna precedentă, conform metodologiei de acordare a burselor școlare.
Până pe 20 octombrie, școlile au avut de transmis la inspectoratele școlare (ISJ/ISMB) prima listă de beneficiari din anul școlar în curs, pe tipuri de burse și sumele estimate pentru plata burselor atât pentru luna septembrie, cât și pentru luna octombrie...

Ce aflăm de la Edupedu, care publică știri la zi despre educație...
4 noiembrie 2024

Sufletul copilului nostru se hrănește cu timp și atenție, spune Melania Dragomir, directorul Centrului Județean de Resurse și Asistență Educațională Timiș: Copiii noștri vorbesc cu un părinte care are un laptop în față, un telefon sau foarte, foarte multe lucruri de făcut

,,Avem numeroase solicitări pentru profesori logopezi”, spune Melania Dragomir, director al Centrului Județean de Resurse și Asistență Educațională Timiș, pentru TVR Timișoara. Aceasta a spus că „noi am văzut încă din pandemie că au ajuns la școală copii care vorbesc foarte greu sau deloc, sau au tulburări de limbaj”. „Sunt copii tipici, fără probleme, dar copii cu care nu s-a vorbit acasă”, a precizat Melania Dragomir.
Melania Dragomir: Sufletul copilului nostru se hrănește cu timp și atenție. În momentul în care noi nu mai avem timp, chiar mă gândeam la tinerii părinți ce greu este pentru ei în momentul de față să crească copiii, pentru că acum parcă timpul a intrat la apă. Tehnologia asta ne-a luat telefonul mobil, ne-a luat bucăți de viață, aș putea să spun. Se vede foarte bine. De ce? Ajung la grădiniță și copii nonverbali, ajung la școală copii nonverbali...

Ce aflăm de la Edupedu, care publică știri la zi despre educație...

18 septembrie 2024

Concurs profesori metodiști – an școlar 2024-2025
Care sunt criteriile generale pe care trebuie să le îndeplinească profesorii

Ministerul Educației a trimis precizări referitoare la corpul profesorilor metodiști în anul școlar 2024-2025, potrivit unui document obținut de Edupedu.ro. Este vorba despre adresa Ministerului Educației nr. 2938/DGMRURS/09.09.2024. Conform sursei citate, corpul de profesori metodiști trebuie definitivat în fiecare județ până pe 4 octombrie.
Până la data de 4 octombrie, inspectoratele școlare trebuie să transmită Ministerului Educației decizia inspectorului școlar general privind componența corpului de profesori metodiști, un raport succint despre procesul de selecție din acest an și un tabel centralizator după modelul comunicat în teritoriu.

Procesul de selecție a metodiștilor inspectoratului școlar pentru anul şcolar 2024-2025
Potrivit Ministerului Educației, fiecare inspectorat școlar realizează o evaluare a activității de metodist a profesorilor încadrați pe această poziție în anul școlar trecut și, pe baza unor criterii generale specifice și cu acordul acestora, le reconfirmă statutul în anul școlar 2024 – 2025.

Nu pot avea calitatea de metodist al inspectoratului școlar persoanele care în anul școlar 2024-2025 ocupă funcții de conducere sau de îndrumare și control.


Criteriile generale pentru selecția unor noi cadre didactice, potrivit adresei Ministerului Educației:
a) studii: superioare, corespunzătoare funcției didactice ocupate;
b) statut profesional: titular în învăţământul preuniversitar de stat;
c) evoluție în carieră: minimum gradul didactic II;
d) calitatea activității didactice: calificativul anual Foarte bine, obținut în fiecare dintre ultimii cinci ani şcolari;
e) experiență în desfăşurarea activității de mentorat didactic sau a unor activități de tip metodic, experiență certificată de conducerea unității de învăţământ în baza activităților desfăşurate de candidat în ultimii trei ani scolari.

HOTĂRÂRE NR. 63 din data de 4.12.2020

Comitetul Județean pentru Situații de Urgență al județului Bihor

HOTĂRÂRE NR. 63 din data de 4.12.2020

privind aprobarea unor măsuri în domeniul sănătății publice în aplicarea H.G. nr. 967/12.11.2020 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 14 noiembrie 2020, precum și stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19

Ținând cont de Ordonanța de urgență nr. 192/2020 pentru modificarea și completarea Legii nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, precum și pentru modificarea lit. a) a art. 7 din Legea nr. 81/2018 privind reglementarea activității de telemuncă, de prevederile H.G. nr. 967/12.11.2020 privind prelungirea   stării de alertă pe teritoriul României de 14 noiembrie 2020 precum și a măsurilor necesar a fi aplicate pe durata acesteia pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID -19, adoptată potrivit propunerilor Hotarârii CNSU nr. 54 din 12.11.2020 privind propunerea prelungirii stării de alertă si a măsurilor necesar a fi aplicate pe durata acesteia pentru prevenirea si combaterea pandemiei de COVID-19,
Văzând adresa Direcției de Sănătate Publică Bihor nr. 24451/04.12.2020, urmare a analizei incidenței cumulate a cazurilor confirmate Covid-19 în ultimele 14 zile, înregistrată la Instituția Prefectului Județului Bihor sub nr.13342/04.12.2020,
Având în vedere prevederile legale ale:
Ø    Art. 5 alin. 3 lit. a și lit. f al Legii nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19;
Ø    H.G. nr. 967/12.11.2020 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României de 14 noiembrie 2020
Ø    Hotărârea CNSU nr. 54 din 12.11.2020 privind propunerea prelungirii stării de alertă și a măsurilor necesar a fi aplicate pe durata acesteia pentru prevenirea si combaterea pandemiei de COVID-19
Ø    H.G. nr. 935 din 5 noiembrie 2020 pentru modificarea și completarea  anexelor nr. 2 și 3 la Hotărârea Guvernului nr. 856/2020 precum și a măsurilor necesar a fi aplicate pe durata acesteia pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID -19
Ø    Hotărârea CNSU nr. 52/02.11.2020  privind stabilirea unor măsuri suplimentare necesar a fi aplicate pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19
Ø    Ordonanței de urgență nr. 192/2020 pentru modificarea și completarea Legii nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, precum și pentru modificarea lit. a) a art. 7 din Legea nr. 81/2018
Ø    Legii nr. 136/2020 privind instituirea unor măsuri în domeniul sănătăţii publice în situaţii de risc epidemiologic şi biologic;
Ø    O.U.G. nr. 21/2004 privind sistemul naţional de management al situaţiilor de urgenţă, cu modificările şi completările ulterioare;
Ø    Art.10,11,18,22,23 și 24 din Anexa H.G. 1491 din 2004 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind structura organizatorică, atribuțiile, funcționarea și dotarea comitetelor și centrelor operative pentru situații de urgență, cu modificările şi completările ulterioare;
Ø    H.G. 557/2016 privind managementul tipurilor de risc;
Ø    H.G. 553/2020 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 17.07.2020, precum şi stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificările şi completările ulterioare;
Ø    H.G. 558/2020 pentru modificarea şi completarea Anexelor 2 şi 3 la H.G.R. 553/2020;
Ø    Ordinului  ministrului sănătăţii nr. 1309/2020 privind modalitatea de aplicare a măsurilor de prevenire şi limitare a îmbolnăvirilor SARS-CoV-2;
Ø    Ordinul ministrului sănătăţii  nr. 1.829 din 27 octombrie 2020 pentru aprobarea fluxului informațional utilizat în raportarea datelor referitoare la infecția cu virusul SARS-CoV-2 modificat prin Ordinului ministrului sănătății nr. 1.829/2020 pentru aprobarea fluxului informațional utilizat în raportarea datelor referitoare la infecția cu virusul SARS-CoV-2
Ø      Ordinului comun al Ministrului Sănătății și al Ministrului Afacerilor Interne nr. 2009/166/2020
În temeiul prevederilor :
  • Hotărârii CNSU nr. 54 din 12.11.2020 privind propunerea prelungirii stării de alertă și a măsurilor necesar a fi aplicate pe durata acesteia pentru prevenirea si combaterea pandemiei de COVID-19
  • H.G. nr. 967/12.11.2020 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României de 14 noiembrie 2020
  • Hotărârii CNSU nr. 52/02.11.2020 privind stabilirea unor măsuri suplimentare necesar a fi aplicate pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19;
  • H.G. nr. 856/14.10.2020 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 15 octombrie, precum și a măsurilor necesar a fi aplicate pe durata acesteia pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID -19 - ART. 6 DIN ANEXA 3 - Măsuri pentru diminuarea impactului de risc coroborate cu H.G. nr. 935 din 5 noiembrie 2020 pentru modificarea și completarea anexelor nr. 2și3 la Hotărârea Guvernului nr. 856/2020 precum și a măsurilor necesar a fi aplicate pe durata acesteia pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID -19
Cu luarea în considerare a analizei factorilor de risc privind managementul situației de urgență generată de virusul SARS-CoV-2, pe teritoriul României, realizată la nivelul Centrului Național de Coordonare și Conducere a Intervenției,
            Văzând persistența unui număr crescut de persoane infectate în județul Bihor, precum și apariția zilnică a unor cazuri noi de persoane infectate, aspecte care generează o presiune constantă asupra capacității de gestionare a unităților administrativ - teritoriale și a sistemului sanitar,
COMITETUL JUDEŢEAN PENTRU SITUAŢII DE URGENŢĂ,
Întrunit în ședința din data de 4.12.2020 ,
Adoptă următoarea,
HOTĂRÂRE:
            Art. 1. Alin.1. Cu data de 05.12.2020, ora. 00:00 se instituie următoarele măsuri, în domeniul HORECA precum și în domeniul cultural, divertisment, recreativ:
Activitatea cu publicul a operatorilor economici care desfășoară activități de preparare, comercializare și consum al produselor alimentare și/sau băuturilor alcoolice și nealcoolice, de tipul restaurantelor și cafenelelor, în interiorul clădirilor:
a.      este permisă fără a depăși 50% din capacitatea maximă a spațiului și în intervalul orar 6,00-23,00, în localitățile unde incidența cumulată a cazurilor în ultimele 14 zile este mai mică sau egală de 1,5/1.000 de locuitori,
b.      este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului și în intervalul orar 6,00-23,00, dacă incidența cumulată în ultimele 14 zile a cazurilor din localitate este mai mare de 1,5 și mai mică sau egală cu 3/1.000 de locuitori,
c.       este interzisă la depășirea incidenței de 3/1.000 de locuitori;
Alin. 2. Activitatea restaurantelor și a cafenelelor din interiorul hotelurilor, pensiunilor sau altor unități de cazare este permisă:
a.       fără a depăși 50% din capacitatea maximă a spațiului și în intervalul orar 6,00-23,00, în județele/localitățile unde incidența cumulată a cazurilor în ultimele 14 zile este mai mică sau egală de 1,5/1.000 de locuitori,
b.      fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului și în intervalul orar 6,00-23,00, dacă incidența cumulată în ultimele 14 zile a cazurilor din județ/localitate este mai mare de 1,5 și mai mică sau egală cu 3/1.000 de locuitori,
c.       doar pentru persoanele cazate în cadrul acestor unități în județele/localitățile unde este depășită incidența de 3/1.000 de locuitori în ultimele 14 zile.
Alin. 3. În situația în care activitatea operatorilor economici prevăzuți la alin 1 și 2 este restricționată sau închisă, se permite prepararea hranei și comercializarea produselor alimentare și băuturilor alcoolice și nealcoolice care nu se consumă în spațiile respective.
Alin. 4. Prepararea, comercializarea și consumul produselor alimentare și băuturilor alcoolice și nealcoolice sunt permise în spațiile special destinate dispuse în exteriorul clădirilor, în aer liber, cu asigurarea unei distanțe de minimum 2 metri între mese și participarea a maximum 6 persoane la o masă, dacă sunt din familii diferite, și cu respectarea măsurilor de protecție sanitară stabilite prin ordin comun al ministrului sănătății, ministrului economiei, energiei și mediului de afaceri și al președintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor, emis în temeiul art. 71 alin. (2) din Legea nr. 55/2020
Alin. 5. Nu este permisă activitatea în baruri, cluburi și discoteci.
Alin.6. se interzice desfășurarea de reuniuni cu prilejul unor sărbători, aniversări, petreceri în spații închise și/sau deschise, publice și/sau private;
Art.2.  Alin.1. În condițiile art. 5 alin. (3) lit. f) din Legea nr. 55/2020, cu modificările și completările ulterioare, se instituie obligația pentru operatorii economici care desfășoară activități de comerț/prestări de servicii în spații închise și/sau deschise, publice și/sau private, să își organizeze și să desfășoare activitatea în intervalul orar 5:00-21:00.
Alin.2. Prin excepție de la prevederile alin. (1), în intervalul orar 21:00-5:00, operatorii economici pot  activa doar în relația cu operatorii economici cu activitate de livrare la domiciliu.
Alin.3. Prin excepție de la prevederile alin. (1), unitățile farmaceutice, benzinăriile, operatorii economici cu activitate de livrare la domiciliu, precum și operatorii economici din domeniul transportului rutier de persoane care utilizează autovehicule cu capacitate mai mare de 9 locuri pe scaune, inclusiv locul conducătorului auto, și cei din domeniul transportului rutier de mărfuri care utilizează autovehicule cu masa maximă autorizată de peste 2,4 tone își pot desfășura activitatea în regim normal de muncă, cu respectarea normelor de protecție sanitară.
Art. 3. În interiorul centrelor comerciale în care își desfășoară activitatea mai mulți operatori economici nu se permite exploatarea locurilor de joacă, a sălilor de jocuri, precum și a activității barurilor, cluburilor și discotecilor.
Art.4. Alin.1. Se suspendă activitatea operatorilor economici desfășurată în spații închise în următoarele domenii: activități în piscine, locuri de joacă, săli de jocuri,
Alin.2. Activitatea cu publicul a operatorilor economici licențiați în domeniul jocurilor de noroc este permisă:
a.      fără a depăși 50% din capacitatea maximă a spațiului în județele/localitățile unde incidența cumulată a cazurilor în ultimele 14 zile este mai mică sau egală cu 1,5/1.000 de locuitori,
b.      fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului, dacă incidența cumulată în ultimele 14 zile a cazurilor din județ/localitate este mai mare de 1,5 și mai mică sau egală cu 3/1.000 de locuitori;
c.       este interzisă la depășirea incidenței de 3/1.000 de locuitori;
Art. 5. Alin.1. Se instituie obligația instituțiilor și autorităților publice, operatorilor economici și profesioniștilor de a organiza activitatea astfel încât să asigure, la intrarea în sediu, în mod obligatoriu, triajul epidemiologic și dezinfectarea obligatorie a mâinilor, atât pentru personalul propriu, cât și pentru vizitatori.
Alin.2. Se instituie obligația operatorilor economici care desfășoară activități de jocuri de noroc, îngrijire personală, primire turistică cu funcțiuni de cazare, precum și activități de lucru în birouri cu spații comune în sistem deschis de a respecta normele de prevenire stabilite prin ordinul comun al ministrului economiei, energiei și mediului de afaceri și al ministrului sănătății, emis în temeiul art. 71 alin. (2) din Legea nr. 55/2020.
    Art. 6. Alin.1. Activitățile instituțiilor muzeale, bibliotecilor, librăriilor, cinematografelor, studiourilor de producție de film și audiovizual, instituțiilor de spectacole și/sau concerte, școlilor populare, de artă și de meserii, precum și evenimentele culturale în aer liber se pot desfășura numai în condițiile stabilite prin ordin comun al ministrului culturii și al ministrului sănătății, emis în temeiul art. 44 și al art. 71 alin. (2) din Legea nr. 55/2020, cu modificările și completările ulterioare;
Alin.2. Cu respectarea condițiilor precizate la alin. 1 -organizarea și desfășurarea activității în cadrul cinematografelor, instituțiilor de spectacole și/sau concerte este permisă:
a.      cu participarea publicului până la 50% din capacitatea maximă a spațiului, dacă incidența cumulată în ultimele 14 zile a cazurilor din județ/localitate este mai mică sau egală cu 1,5/1.000 de locuitori,
b.      cu participarea publicului până la 30% din capacitatea maximă a spațiului, dacă incidența cumulată în ultimele 14 zile a cazurilor din județ/localitate este mai mare de 1,5 și mai mică sau egală cu 3/1.000 de locuitori;
c.       este interzisă la depășirea incidenței de 3/1.000 de locuitori;
                         Alin.3.  Organizarea și desfășurarea spectacolelor de tipul drive-in sunt permise numai dacă ocupanții unui autovehicul sunt membrii aceleiași familii sau reprezintă grupuri de până la 3 persoane, iar organizarea și desfășurarea în aer liber a spectacolelor, concertelor, festivalurilor publice și private sau a altor evenimente culturale sunt permise numai cu participarea a cel mult 300 de spectatori cu locuri pe scaune, aflate la distanță de minimum 2 metri unul față de celălalt, precum și cu purtarea măștii de protecție.
Activitățile sunt interzise la nivelul județelor/localităților unde incidența cumulată în ultimele 14 zile a cazurilor este mai mare de 1,5/1.000 de locuitori.
                     Art. 7.   Purtarea măștii de protecție, astfel încât să acopere nasul și gura, este obligatorie pentru toate persoanele care au împlinit vârsta de 5 ani, în toate spațiile publice deschise, spațiile comerciale, mijloacele de transport în comun și la locul de muncă, indiferent de valoarea ratei de incidență cumulată a cazurilor din ultimele 14 zile.
         Art. 8.     Alin 1. Se abrogă interdicțiile pentru localitățile prevăzute în Hotărârea CJSU nr.59/2020.
                                      Alin. 2. Se aprobă Lista localităților în care se impun măsuri de restricționare menționate la ( art. 1 -6) astfel:

 

Nr.crt.

Localitate

Rata de incidenta la 1000 locuitori

 

Măsura de restricționare

 

1

CÂMPANI

6,71

INTERZISĂ

2

ORAȘ NUCET

6,56

INTERZISĂ

3

BORȘ

5,17

INTERZISĂ

4

VÂRCIOROG

5,14

INTERZISĂ

5

CURTUIȘENI

5,07

INTERZISĂ

6

MUNICIPIUL ORADEA

5,05

INTERZISĂ

7

SÂNTANDREI

4,83

INTERZISĂ

8

RIENI

4,45

INTERZISĂ

9

OȘORHEI

4,08

INTERZISĂ

10

SÂMBĂTA

4,03

INTERZISĂ

11

MUNICIPIUL BEIUȘ

3,97

INTERZISĂ

12

POMEZEU

3,76

INTERZISĂ

13

ORAȘ ȘTEI

3,72

INTERZISĂ

14

SÂNMARTIN

3,71

INTERZISĂ

15

NOJORID

3,62

INTERZISĂ

16

SÂRBI

3,48

INTERZISĂ

17

UILEACU DE BEIUȘ

3,45

INTERZISĂ

18

CĂPÂLNA

3,44

INTERZISĂ

19

RĂBĂGANI

3,42

INTERZISĂ

20

CHIȘLAZ

3,41

INTERZISĂ

21

BALC

3,36

INTERZISĂ

22

MUNICIPIUL MARGHITA

3,35

INTERZISĂ

23

COCIUBA MARE

3,32

INTERZISĂ

24

POCOLA

3,29

INTERZISĂ

25

BIHARIA

3,19

INTERZISĂ

26

INEU

3,08

INTERZISĂ

27

ABRĂMUȚ

2,92

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

28

TULCA

2,86

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

29

ORAȘ VAȘCĂU

2,86

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

30

SĂCĂDAT

2,83

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

31

HUSASĂU DE TINCA

2,80

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

32

VADU CRIȘULUI

2,73

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

33

MĂGEȘTI

2,63

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

34

SĂLARD

2,61

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

 

TILEAGD

2,56

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

35

CEFA

2,51

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

36

PALEU

2,51

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

37

GIRIȘU DE CRIȘ

2,50

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

38

HOLOD

2,50

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

39

LAZURI DE BEIUȘ

2,48

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

40

SÂNNICOLAU ROMÂN

2,47

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

41

TĂRCAIA

2,43

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

42

ROȘIORI

2,37

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

43

CETARIU

2,31

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

44

LĂZĂRENI

2,26

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

45

ORAȘ SĂCUENI

2,21

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

46

POPEȘTI

2,20

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

47

CĂRPINET

2,18

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

48

CEICA

2,15

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

49

GEPIU

2,13

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

50

MĂDĂRAS

2,11

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

51

DRĂGĂNEȘTI

2,00

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

52

ABRAM

1,96

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

53

ȘOIMI

1,96

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

54

BRUSTURI

1,95

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

55

ORAȘ ALEȘD

1,94

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

56

TĂMĂȘEU

1,91

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

57

ȚEȚCHEA

1,80

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

58

MUNICIPIUL SALONTA

1,79

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

59

TINCA

1,76

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

60

CIUMEGHIU

1,72

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

61

PIETROASA

1,59

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

62

SUPLACU DE BARCĂU

1,58

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

63

BOIANU MARE

1,57

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

64

CRIȘTIORU DE JOS

1,56

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

65

BUNTEȘTI

1,55

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

66

TĂUTEU

1,55

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

67

DIOSIG

1,51

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

Art. 9. Rata de incidență a cazurilor de infectare cu virusul SARS CoV 2 se analizează săptămânal sau ori de câte ori este necesar la nivelul fiecărei localități din județul Bihor, prezentele măsuri urmând a fi actualizate cu aceeași frecvență.
Art. 10. Inspectoratul pentru Situații de Urgență "Crișana" al județului Bihor va transmite prezenta hotărâre către Centrul Național de Coordonare și Conducere a Intervenției, Departamentului pentru Situații de Urgență, Inspectoratului General pentru Situații de Urgență, membrilor Comitetului Județean pentru Situații de Urgență și tuturor primăriilor din județ, prin grija Secretariatului Tehnic Permanent.
PREȘEDINTELE
COMITETULUI JUDEȚEAN PENTRU SITUAȚII DE URGENȚĂ BIHOR
PREFECT
Dumitru ȚIPLEA

Trimite email
sâmbătă, 23 noiembrie 2024, 09:55:38 Ora standard a Europei de Est

Poza zilei

Conferința anuală ,,Agora”

Ieri, 22 noiembrie 2024, în Aula Albastră a Universității ,,Agora" din municipiul Oradea, s-a desfășurat Conferința anuală ,,Agora" - 2024, cu participarea doamnei rector, conf. univ. dr. Alina Angela Manolescu, a doamnei profesor univ. dr. Adriana Manolescu, președinte fondator, a prorectorilor și decanilor celor două facultăți, cadre didactice universitare, studenți și invitați din partea Primăriei Municipiului Oradea și a Poliției Locale, alți colaboratori ...