Menu

Arhiva

Din:

Pana in:

Stiri

Ce aflăm de la Edupedu, care publică știri la zi despre educație...
Luni, 4 noiembrie, elevii și copiii de grădiniță încep al doilea modul de cursuri, care durează șapte săptămâni / Prima plată a burselor se va face pe 20 noiembrie, pentru lunile septembrie și octombrie

Luni, 4 noiembrie, elevii și copiii de grădiniță încep modulul al doilea de cursuri, potrivit calendarului aprobat de Ministerul Educaţiei. Vacanța de toamnă din anul școlar 2024-2025 a avut loc în perioada 25 octombrie (vineri, după terminarea cursurilor) – duminică, 3 noiembrie.
Al doilea modul de cursuri începe luni, 4 noiembrie, și durează până vineri, 20 decembrie, adică ține șapte săptămâni, conform structurii anului școlar aprobată prin ordin de ministru.
Organizarea anului școlar 2024-2025 este pe module/intervale de cursuri, la fel ca anul școlar anterior. Sunt cinci module, despărțite de cinci vacanțe. Cursurile anului școlar 2024-2025 au început luni, 9 septembrie.
Prima plată a burselor din anul școlar 2024-2025 se va face pe 20 noiembrie, pentru lunile septembrie și octombrie, urmând ca bursele să se plătească lunar, de către școli, la data de 20 a fiecărei luni, pentru luna precedentă, conform metodologiei de acordare a burselor școlare.
Până pe 20 octombrie, școlile au avut de transmis la inspectoratele școlare (ISJ/ISMB) prima listă de beneficiari din anul școlar în curs, pe tipuri de burse și sumele estimate pentru plata burselor atât pentru luna septembrie, cât și pentru luna octombrie...

Ce aflăm de la Edupedu, care publică știri la zi despre educație...
4 noiembrie 2024

Sufletul copilului nostru se hrănește cu timp și atenție, spune Melania Dragomir, directorul Centrului Județean de Resurse și Asistență Educațională Timiș: Copiii noștri vorbesc cu un părinte care are un laptop în față, un telefon sau foarte, foarte multe lucruri de făcut

,,Avem numeroase solicitări pentru profesori logopezi”, spune Melania Dragomir, director al Centrului Județean de Resurse și Asistență Educațională Timiș, pentru TVR Timișoara. Aceasta a spus că „noi am văzut încă din pandemie că au ajuns la școală copii care vorbesc foarte greu sau deloc, sau au tulburări de limbaj”. „Sunt copii tipici, fără probleme, dar copii cu care nu s-a vorbit acasă”, a precizat Melania Dragomir.
Melania Dragomir: Sufletul copilului nostru se hrănește cu timp și atenție. În momentul în care noi nu mai avem timp, chiar mă gândeam la tinerii părinți ce greu este pentru ei în momentul de față să crească copiii, pentru că acum parcă timpul a intrat la apă. Tehnologia asta ne-a luat telefonul mobil, ne-a luat bucăți de viață, aș putea să spun. Se vede foarte bine. De ce? Ajung la grădiniță și copii nonverbali, ajung la școală copii nonverbali...

Ce aflăm de la Edupedu, care publică știri la zi despre educație...

18 septembrie 2024

Concurs profesori metodiști – an școlar 2024-2025
Care sunt criteriile generale pe care trebuie să le îndeplinească profesorii

Ministerul Educației a trimis precizări referitoare la corpul profesorilor metodiști în anul școlar 2024-2025, potrivit unui document obținut de Edupedu.ro. Este vorba despre adresa Ministerului Educației nr. 2938/DGMRURS/09.09.2024. Conform sursei citate, corpul de profesori metodiști trebuie definitivat în fiecare județ până pe 4 octombrie.
Până la data de 4 octombrie, inspectoratele școlare trebuie să transmită Ministerului Educației decizia inspectorului școlar general privind componența corpului de profesori metodiști, un raport succint despre procesul de selecție din acest an și un tabel centralizator după modelul comunicat în teritoriu.

Procesul de selecție a metodiștilor inspectoratului școlar pentru anul şcolar 2024-2025
Potrivit Ministerului Educației, fiecare inspectorat școlar realizează o evaluare a activității de metodist a profesorilor încadrați pe această poziție în anul școlar trecut și, pe baza unor criterii generale specifice și cu acordul acestora, le reconfirmă statutul în anul școlar 2024 – 2025.

Nu pot avea calitatea de metodist al inspectoratului școlar persoanele care în anul școlar 2024-2025 ocupă funcții de conducere sau de îndrumare și control.


Criteriile generale pentru selecția unor noi cadre didactice, potrivit adresei Ministerului Educației:
a) studii: superioare, corespunzătoare funcției didactice ocupate;
b) statut profesional: titular în învăţământul preuniversitar de stat;
c) evoluție în carieră: minimum gradul didactic II;
d) calitatea activității didactice: calificativul anual Foarte bine, obținut în fiecare dintre ultimii cinci ani şcolari;
e) experiență în desfăşurarea activității de mentorat didactic sau a unor activități de tip metodic, experiență certificată de conducerea unității de învăţământ în baza activităților desfăşurate de candidat în ultimii trei ani scolari.

TRAINING - Tehnici de succes în vânzări

În perioada 26-27 martie, la Biblioteca Universităţii

TRAINING - Tehnici de succes în vânzări

În perioada 26-27 martie 2015, la Biblioteca Universităţii s-a desfăşurat primul proiect al Asociaţiei de Marketing MARKETEX.

E vorba de trainingul interactiv Tehnici de Succes în Vânzări, susţinut de Flaviu Porojan. La training au participanţi 12 persoane, reprezentaţi de vânzări din companiile orădene (domeniul imobiliar, comerţ sisteme integrate, recrutare de personal medical), voluntari din organizaţii non profit, precum şi studenţi sau persoane interesate în a-şi dezvolta abilităţile de vânzare.
Deşi desfăşurat într-un spaţiu convenţional, modul de predare şi de transmitere a informaţiei a fost unul cât se poate de informal. Participanţii având posibilitatea de a pune în practică teoria expusă prin jocuri de rol, de a discuta pe baza studiilor de caz. Au avut loc chiar schimburi de experienţe, reuşind ca toată lumea să înveţe din greşelile celorlalţi şi de a găsi soluţii la nevoile lor.
Scopul şi obiectivele cursului au fost: cunoaşterea abilităţilor şi tehnicilor de vânzare în vânzările active, pornind de la premisa că astăzi succesul în vânzări se bazează pe un parteneriat în relaţia cu clientul, precum şi conştientizarea rolului reprezentantului de vânzări în procesul de vânzare activă.
Abilităţile dobândite până la sfârşitul cursului de către cursanţi sunt următoarele: să formeze o bază de date cu potenţiali clienţi, să abordeze cu uşurinţă un client nou, să deschidă o discuţie de vânzări active, să identifice nevoi şi circumstanţe, să prezinte produsele oferite prin beneficiile relevante pentru client, să rezolve obiecţiile clientului, depăşind barierele din vânzare şi să încheie discuţiile unei vânzări active.
Necesitatea cursului a plecat de la faptul că o companie pentru a avea succes şi pentru a rămâne pe piaţă trebuie să aibă vânzări, iar pentru asta trebuie să-şi pregătească forţa de vânzări şi să pună la dispoziţie ei o sumedenie de instrumente care s-o ajute în atingerea ţintelor. Companiile din Oradea încep să înţeleagă acest principiu.
De aceea Asociaţia de Marketing MARKETEX pregăteşte pentru viitor o serie de cursuri şi workshop-uri axate pe comunicare, negociere, managementul echipei şi al timpului, dar şi tehnici de vânzări specializate în funcţie de domeniul de activitate al companiei.
Flaviu Porojan,
membru fondator AM Marketex
P.S. Pentru mai multe poze, accesaţi Galeria foto: TRAINING - Tehnici de succes în vânzări.

Trimite email
marți, 3 decembrie 2024, 19:20:22 Ora standard a Europei de Est